№ п/п |
Час |
предмет |
Форма занять Завдання/ ZOOM |
Завдання/ посилання |
1 |
|
Фізкультура |
завдання |
|
ZOOM |
||||
2 |
|
Трудове
навчання |
завдання |
Труды мальчики. Выбрать две любые поделки и сделать.( Задание на две недели) Работы сфотографировать и прислать мне на Вайбер.) Д.з. дівчатам з трудового навчання. Читати пар.5- 6, закiнчити завдання з визначенням видiв декорування виробiв. Тi хто не був присутнім на уроці виконують завдання з підручника, стор.156 (1 -4).Готові відповіді надіслати на електронну пошту. Практично : виріб в етнічному стилі. |
ZOOM |
|
|||
3 |
|
Зарубіжна
література |
завдання |
|
ZOOM |
||||
4 |
|
Хімія |
завдання |
|
ZOOM |
||||
5 |
|
Всесвітння
історія |
завдання | |
ZOOM |
|
|||
6 |
|
Українська
мова |
завдання |
1. Перепишiть, розставте роздiловi знаки. У складних реченнях от пiдкреслiть граматичнi oснови. Накреслiть схеми складносурядних речень. Рушник д(и/е)коративна тканина з вишиваними або тканими орнаментами а в (У/у) країнських народних обрядах символ злагоди краси об(е/и) ріг. Не було здається жодної в Україні оселі котрої не пр(е/и) крашали б рушниками. Рушник з/давніх/давен символізував не тільки естетичні смаки а й він був обли(чч/ч)ям оселі й господині. Вишитий рушник створював настрій був взірцем людської працьовитості. 2. Складіть складносуряднi речення про український рушник за поданими схемами. [ ] , і [ ]. [ ] – і [ ]. |
ZOOM |
|
|||
7 |
|
Українська
літератупа |
завдання |
стор. 76-79 пiдр. законспектувати. Читати поему I. Котляревського "Енеiда" |
ZOOM |
|
|||
8 |
- |
- |
- |
- |
Немає коментарів:
Дописати коментар